Pages

Wednesday, May 22, 2013

BLOG YG TLH LAMA KUTINGGALKAN


Sudah terlalu lama aku meninggalkan laman blog ini..bukan apa, bukan tingglkan sepenuhnye, tetapi mls untk mencoret di ruangan sendiri. baca org punye i likee..

Anyway blog aku ni dah penuh serawang2..jenuh nk menyapu..hehe..Apapon hidup ini ade kalanya terlalu mudah untuk dilalui dan ada kalanye terlalu payah untuk dilalui..Itulah adat resam hidup di dunia. Kite memang tidak pasti tentang sesuatu????ooo...tidak!!tidak!!..itu diri kite sndri yg menentukannya..apa saja yg kita buat n apa saja yg kite tentukan, terimalah ia seadanya. Terlalu bnyk dugaan hidup yg tidak mampu kite tempuh, tapi sentiasa ingat juga, Allah tidak akan menguji hambanya jika kite tidak boleh menyelesaikan masalah itu..

Saat ini, aku terlalu merindukanmu, saat ini aku cukup menderita, tidak tertahan rasanya untuk menahan apa yg tersirat di hati, aku insan yg lemah..tidak mungkin untuk aku berkongsi sesuatu dgn seseorang sbb kite tidak tahu seseorang itu, sejauh manakah die mampu menyimpan rahsia kite, aib kite...

langkah yang boleh di ambil adalah terus bersabar dan berserah serta mengadu dan menangislah sepuas2nye di tikar sejadah saat sujud kpdNYA..itu adalah cara yg terbaik..

Cukup susah untuk aku menitiskan air mata, akan tetapi kali ini aku tewas..tewas oleh masalah aku sendiri. tapi, bile dpt mencoret sesuatu di blog ini, aku tersangat lega, lega yang tidak terkata..aku hny menulis, dan kau tidak boleh memberi sebrang pendapat..ya, mungkin ini yang terbaik..

No comments:

Post a Comment